Friday 13 June 2014

NEW LOOK FOR MY BLOG

SALAM 1 MALAYSIA
Hari ni aku nak cerita di sebalik 'new look' blog aku ni.. Untuk template aku upah Maisarah untuk hias dan susun blog aku ni.. Untuk beginner cam aku ni ok la suruh orang buat je.. Menutab, watermark semua kredit to Maisarah.. korang boleh jejak blog dia yang sangat menarik Maisarah.
Next tentang header baru aku.. Lepas habis blogger-blogger a.k.a yg menjadi guru tutorial for free aku terjah aku pun buat sendiri header blog aku ni.. Perkara ni menjadi bertambah senang dengan adanya doodle free dari blogger APIT, yang sangat banyak, kiut dan free.. HAHAHA... yang tu penting... Xlupa juga blogger-blogger yang tulis tutorial untuk buat header ni cth macam IZALyssa FArah dan ramai lagi kalau aku nak credit.. Hanya ucapan Tq dari aku, blogger yang baru join group blogger ni..


sO Kesimpulannya;

Nak edit blog ni memang memerlukan kepakaran dan idea yang kreatif. Tapi dengan adanya tutorial yang banyak membantu membuatkan orang yang xbljr bab2 ni pn bleh buat sendiri. Tp disebabkan kekangan masa, kerja, anak-anak blogger yang baru nak mula mungkin hadapi beberapa masalah.. 

mACEh spe2 yang rajin update blog korang, buat tutorial, freebies etc...
N sorry klau aku amk dari blog korang n lupa kredit korang. Bukan apa terlampau banyak sangat aku google n amik ckit2 sampai lupa plak yang mana 1.. 


♥ Terima Kasih ♥

No comments:

© Mummy Irfan | Template By Blog Bingkisan Hati