Thursday 29 May 2014

KECURIAN VERSUS KEHILANGAN

Takziah kpd keluarga sultan perak yang mangkat baru-baru ni.. Malaysia kehilangan seorang sultan yang berwibawa manakala aku pula kecurian wallet bonia kesayanganku.. Sayang bukan sebab apa tp sebab duit banyak dalam wallet aku tu.. soB..SOB....sob...sOB..

ALkisahnya aku & en hubby g Aeon big seberang jaya sebab nak beli susu anak aku.. sebab xde bnde yang menarik aku pn balik bersama en hubby.. Then ktaorang g tesco.. Memandangkan jam dh pkl 8 malam Aku dan en Hubby pn singgah solat di tesco Extra seberang jaya.. Di pendekkan cerita ini wallet aku kehilangan @ kecurian pn aku xthu lar.. Merata dah cari tapi harapan tinggal kenangan.. Yelah mne la korang nak jumpa orang yang baik hati sekarang ni.. wallet yang penuh dengan duit smpai nak ttup xboleh( sb DAPAt gAJi kan) ade ke orang nk pulangkan balik.. Hmmm jwpan nye memangla idak..

SO selepas pg cari xjpe aku & en hubby p la buat report. Dan semalam aku dan adik aku g block ATM2x card aku, buat lesen dan IC aku.. sedihnye gaji aku sblan... hnya sempat bayar duit mengasuh, kereta, segala utilities bill & blanja fmily makan.. Sedih yang teramat sangat..

 So moral of the story today, walaupun kta rsa tempat tu selamat jangan lalai. xpalar pengajaran untuk aku.. 


sEkiaN ; ORANg yang KeSEDIhan .............

♥ Terima Kasih ♥

No comments:

© Mummy Irfan | Template By Blog Bingkisan Hati