Friday 16 May 2014

PAMPERS

Bersempena hari yang membosankan hari ni sebab aku kna kje..huhuhuh.. so nak gtaw korang la pendapat aku tentang pampers jenis pants ni.. Bukan apa, memandangkan sekarang ni harga pampers jenis biasa tu dah sama macam yang jenis pants.. So baru-baru ni aku ade la pg shopping pampers Irfan.. Ada lebih kurang je promosi so aku rembat 3 jenis pampers yang berbeza.. sebelum ni asyk guna drypants je brand Drypers.. so ni review aku based on my xprience lar.....
pants brand Pet-Pet
Ni brand petpet.. Anak aku guna saiz XXL so beli pn size sumo lar..Baru 1 tahun 7 Bulan dh pakai pampers XXL..ko bayang la anak aku besar mne..hihihi.. MY Review blh la tahan.. kelebihan sebab dye ada 48 pieces.. dan besar ckit saiz dye dari brand Diapex & Huggies.. Offer rm32 kot hari tu sb tu aku rembat 1..

yang NI pula brand Diapex.. ada 40 pieces je tp kecik ckit la brbanding petpet.. utk ank aku better xpyh bli dh lps ni sb kecik..kecian prut bncit dluar kawalan pants..
NI sampel bby montel i guna drypers
yaNg ni bagus sekali sebab besar.. sangat sesuai untk ank i...tp yang xbebz cuma 36 pieces kot.. harga 30... hmm ... huggies xde pic kat cni sb dah lama xguna sebab saiz dye kcik sgt..




Jumpa Lg...nak Pkul 1 Dh jom Balik


♥ Terima Kasih ♥

No comments:

© Mummy Irfan | Template By Blog Bingkisan Hati