Tuesday 6 May 2014

mUSIm kawen + Tunang di sunGAI PETani

awaL - Awal tahun ni 2 org sepupu aku telah melangsungkan perkhawinan dan pertunangan...
Tahniah akhirnya terbinanya masjid...cewah...dramatis gitu.. so Kita kongsikan ckit pic yg aku amik mse wdding + enggmnt dorg.. Korang xpyh komen pic over2 la sb aku thu AKu ni bukanlh sorg Photogrfer yg Pndai cm korang smua... ngeh22222xxx.... Jom kta lyan jap

Lawa x aku amik gambar..heheheh


ni LAH tunang (lelaki) sepupu i... cntik x outdoor photoshoot done by ME... heheh kna angkat bakul sendiri la..harap KORANG semua puji lamBAT...hahhaha

paPA mengajuk muka irfan yang merajuk..hahha



tok maK + irfAN montel
ni LAH mak KESayangan AKU + neneK AKu


ni AKu with irfan yg montel....


penat lelah akhirnya kmi pn balik dan rehat di rumah... ape pn makanan superb...

♥ Terima Kasih ♥

No comments:

© Mummy Irfan | Template By Blog Bingkisan Hati